joi, 14 ianuarie 2010

Sfarsitul unei zile normale...


A mai trecut o zi normala...
M-am trezit intr-o dimineata normala la o ora normala...si normal ca imi cadeau ochii in gura. Efortul a meritat, normal, am fost la facultate unde m-am confruntat cu toti profii anormal de plicisiti...si nu am facut mare lucru.Normal ca acest "nu mare lucru" mi-a stricat ziua si mi-a dat peste cap programul de invatat normal pentru sesiune. A trecut o zi normala... am inceput sa invat. E trecut de miezul noptii si sunt la pagina 11. Prea putin? Normal!
Normalitati... M-am certat cu sor'mea (f normal) ca au disparut portocalele.
Am dormit la pranz 35 minute. Normal ca vroiam sa invat dupa. Mai normal de atat e ca telefonul a sunat de 3 ori in 30 min. In mod normal nu suna chiar asa. Normal ca am mai stat putin in pat dupa, nu?
Si acum trebuie sa invat si eu ce fac? Normal ca mi-am bagat in seama blogul pe care nu l-am vazut de mult si tastez aici.
Pagina 12... Hai la treaba!

Niciun comentariu: