joi, 8 octombrie 2009

My big revolution

Ha, Ha:> De azi (ziceam ieri), nu mai mananc dupa 19:00. De ce? E mai sanatos asa, iar "zana" din mine vrea sa slabeasca ca orice fata care arata..indiferent cum arata, toate fetele se plang. Am renuntat la o felie de paine ieri si  m-am simtit bine. Am dormit la o prietena si m-a servit cu prajituri de casa. Evident ca le-am refuzat..dar m-am razgandit imediat si am savurat doua. Dimineata, ca de obicei: "de azi nu mai mananc seara". Ca un betiv care se lasa "de azi" de baut. La ora 19:30 ma invita sor'mea la masa. "Doamne fereste! Nu mai mananc dupa 19!"Zis si facut! Nu am mancat nimic dupa 19, am mancat bine dupa 23 :| este trecut de miezul noptii si eu m-am ridicat de curand de la masa: cartofi prajiti si ciocolata. Ce meniu poate fi mai usor inante de miezul noptii cand vrei sa incepi un regim? O noapte linistita..si fara remuscari,  Nella!

Niciun comentariu: