joi, 21 ianuarie 2010

Confidential

Iubitul meu Blog,

Ma intorc din nou la tine. Stiu ca te-am parasit si nu ai mai auzit de mult de mine. Esti dezamagit, nu? Vin mereu la tine in timpul sesiunii si atat. In restul anului...te cam las de izbeliste, am altele de facut. Te insel cu toti prietenii mei, cu toate persoanele pe care le intalnesc. Lor le zic tot...si tie nimic. Te-as minti daca as spune ca atunci cand sunt cu cineva ma gandesc tot la tine ca nu e asa. Dar vezi? Fac ce fac si tot la tine ma intorc. Cu tine mi-am inceput sesiunile si cu tine o sa le termin. Stiu ca ti-e greu sa ma ierti si sa ma accepti iar langa tine. Am promis sa nu te uit... si tot te uit. Imi dau seama ca te-am suparat, daca nu te suparam, nu te mai blocai atata acum si nu te resetai.
Cu capul plecat deasupra tastelor, revin la tine...
Gata, gata... am fost destul de dulce. Deci, ma ierti?


A ta,
Nella

2 comentarii:

Nella spunea...

La multi ani.. ai 1 an! Sa nu te superi ca nu-ti dau de baut, dar mai am nevoie de laptop!

Andrei Colonescu spunea...

Imi place tema :d... la multi anisori.