luni, 27 iulie 2009

Cafelelee


Te trezesti dimineata, bei 2 cafele, numeri orele pana se face noapte, mai bei 2 cafele, te mai iei cu treaba. Sau treaba se ia cu tine... Orele trec si seara ajunge. Hoinaresti putin, si apoi te bagi direct in pat, fara a sta pe ganduri sau a planui altceva. Toata casa doarme... E cald, toate usile camerelor deschise. Se apropie miezul noptii... trece miezul noptii... studiezi peretii. Cafelele si-au facut efectul! :( In camera e intuneric si se deslusesc cateva umbre:ale mobilierului si a 2 muste care faceau... faceau... ma rog, ce pot sa faca 2 muste noaptea daca nu au somn si iubirea e mare?   Simona se misca pe langa mine, din ultima camera se aud 2 tipui diferite de sforait. In camera de langa, Camy doarme mai linistita ca de obicei, a dat numai de vreo 20 de ori cu picioarele de pat si de pereti. Noaptea sunetele astea par pasi de balauri. Vantul suiera prin jaluzele. O ghiontesc pe Simo :" Dormi?" (normal ca dormea, dar de obicei ea ma tine treaza si imi povesteste de toate). Se misca putin si ii zic ca nu pot sa dorm. Si vantul ala din jaluzele scotea un sunet infricosator de.. vant prin jaluzele. Mi-a zis sa numar oile. Intreb :"Care? alea car sar gardul sau alea de langa?" Somnoarasa, imi zice: " mai intai alea care sar si apoi alea de pe langa" si a adormit.. cand am ajuns pe la 87-a oaie care a sarit gardul, am adormit.. offf!!! Nu am reusit sa aflu cate erau in total, continui in alta noapte:-?

Cafelele astea!

Niciun comentariu: