duminică, 21 iunie 2009

Om sucit?

Am dormit atat de bine azi noapte... Nu am simtit nimic, nu am auzit nimic. Nici frigiderul care barrraie, nici petrecaretii din camin, nici cainele primarului de vis-a-vis, care s-a apucat cica sa latre.(Tocmai a inceput sa RE-latre acum 1 minut.) Dimineata, eram relaxata si fericita. Cand am vrut sa ma misc, am simtit o durere mare de gat. Si acum e inclinat :) E grozav! Nu am ce sa ii fac. Am tot incercat sa il misc,doare. Am inceput sa il masez, doare. :| Abia peste 2 ani termin facultatea de kineto. O sa stiu ce sa fac. Dar pana atunci? Diseara dorm pe cealalta parte:)
p.s 1: s-a oprit cainele primarului din latrat.
p.s. 2: am si un deget sucit la picior de ceva vreme (aici vreme = ani)
p.s.3 : iar latra! Animal nefericit...

Un comentariu:

Anonim spunea...

asta-i tare =))))